Saturday, November 13, 2010

Somewhere only we know

hello,to ppl that read my blog :).
So today tak buat apa pun.then yesterday ayah cakap nk kerja dkt garuda airlines dkt jakarta.So maybe I'm moving to Jakarta.But,im not that sure bout this.60% sure.yeah
best la jugak kot klu pindah sana.new environment.Jenna cakap hot guys banyak ahahah.Haziq cakap plk bnyk guys pink lips pki lipstick.muahahaha sokaylah whatever it is asalkan bahagia.I only do what I wanna do.That's my prinsip yg tak akan diubah.Jakarta,hmm I haven't been there yet.Bali pernah lah.Bali is awesome,seriously.the environment tersangatlah cool and shopping sudah pastilah.jalan kat mana2 je beli benda.oh yeahh manicure,pedicure best.next time,klu pg lagi i nak pg buat spa.ahhh being pampered.hehehe always.wajib okayyy?okay smlm gayut dengan Shakel,chatting with Farah Aiman.They're soo nice.thank youuu very much.they gave me good advices.buat i rasa lbh tenang and kuat.yeahhh :D heheh.yg plg lawak Farah ckp guys yg bangang2 tu mcm ikan sardine jea.hahahha kita nak ikan salmon?betul tak farah?hahaha.Shakel pulak ckp tendang kang kaki mamat keding tu sampai patah.hahahha i rasa lawak sangat.bila fikir balik mmg tak worth it pun nak kisah pasal A(you know who) and S(si keding) tu.they're just immature kids yg spendel pun mak belikan lagi.HAHAHAH :P nah,no wonder tak reti nak jaga attitude and appreciate apa yg mereka dapat.hahaha tak ye?:D so evil me.hahah well at least i tak bodoh dlm membuat keputusan mcm dorg sejahat-jahat nina pun.hahah okayyyy next is,Haziq.I suggested him,if dapat good result try cadet pilot Air ASia.well it's up to him to make the right decision.klu nak berada dibawah tempurung je mmg gelap jela hidup kan?no colours.yup bg i lah.Somehow I think my perception is much diffrent from others.I just feel that I'd prefer to live alone cz mcm tak ada chemistry with others.sdh kan?agak lah.tapi itulah.i selesa buat apa yg i nak buat.im happy with my own world,fantasy,yup
ohh the most sad thing happen is when,ur loved ones.tak kisahlah mom,dad,sis,bro ke kucing ke apa kan don't agree with ur opinion yg u dah bertungkus-lumus thought about.it hurts.really.i tell u.I just don't like it.
memang lah semua org berbeza ,i know that.but,idk lah.it's really hard to explain.maybe sbb I just love them so much?


youmademydaynot,
nina
:)